Fenerbahçeli futbolcu Edin Dzeko, Galatasaray mağlubiyetinin ardından açıklamalar yaptı.
Edin Dzeko yaptığı açıklamada, “Derbiye çok iyi başladık. Bazı fırsatlar yarattık ama atamadık. Pozisyon yokken goller yedik. Ortada bir şey yoktu. Buna benzer golü Lugano maçında da yedik. Rakip öz güven kazandı. İşler bizim için zorlaştı. Buna rağmen elimizden geleni yaptık. Yine pozisyon bulduk ama atamadık.” dedi.
Dzeko ayrıca, “Yediğimiz ikinci gol çok çok basitti. Bizim gibi bir takım böyle gol yememeli. Sakin kalmalı ve hatalarımızı değerlendirmeliyiz.” diye konuştu.
Haber Kaynak : HABERTURK.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026
1
Türkiye Kupası’nda final günü: Galatasaray – Trabzonspor maçı 11’lerinde sürpriz
1287 kez okundu
2
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1133 kez okundu
3
Fenerbahçe’de Jose Mourinho ve Maximin arasındaki “illegal” geriliminde son karar verildi
932 kez okundu
4
Milyonda bir rastlanan enfeksiyon sonrası Mert Hakan YandaŒın son durumu belli oldu!
824 kez okundu
5
Sergen Yalçın’a sürpriz teklif: Fenerbahçe derken baÅka bir Süper Lig ekibi
721 kez okundu