(GİRESUN)-Giresun BelediyesiŞehir Tiyatrosu Ekibi, Mustafa Kemal Atatürk’ün Giresun’a gelişinin 100’üncü yılı kutlamaları kapsamında hazırlanan “Hoş geldin Paşam” oyununu sahneledi.
Oyun, Türkiye Cumhuriyeti’nin kurucusu Mustafa Kemal Atatürk’ün hayatını ve ilkelerini anlattı. Oyunu takip eden Giresun Belediye Başkanı Fuat Köse, rol alan oyuncuları tebrik etti.
Başkan Köse, tiyatronun önemine vurgu yaparak, şunları söyledi:
“Bu tür etkinlikler, kültürel mirasımızı yaşatmak ve gelecek nesillere aktarmak adına büyük bir fırsattır. Salonumuzu dolduran ve bu anlamlı gecede bizleri yalnız bırakmayan herkese teşekkür ediyorum. Ulu Önderimiz Mustafa Kemal Atatürk’ün ışığında, daha aydınlık yarınlara hep birlikte yürüyeceğiz.”
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
16 Haziran 2026SPOR
16 Haziran 2026GÜNDEM
16 Haziran 2026SPOR
16 Haziran 2026SPOR
16 Haziran 2026GÜNDEM
16 Haziran 2026GÜNDEM
16 Haziran 2026
1
Karaman’da Aile Haftası Yürüyüşü Düzenlendi
5882 kez okundu
2
Doğru emzirme yöntemleri nelerdir, sütün yettiği nasıl anlaşılır?
2196 kez okundu
3
Taylor Swift yeni albüm planları için düğmeye bastığını sosyal medyadan duyurdu!
1490 kez okundu
4
Bu kış kombinlere doyacağınız onlarca model ve onlarca detay.
1485 kez okundu
5
Takı ve makyaj uyumuna trend örnekleri sizler için derledik.
1475 kez okundu