Beyşehir Gölü’nde yaşanan kuraklığa dikkati çekmek ve su tasarrufu konusunda farkındalık oluşturmak amacıyla bisiklet binme etkinliği düzenlendi.

Beyşehir Bisiklet Topluluğu’nca gerçekleştirilen etkinliğe İstanbul, Ankara, Konya’dan bisiklet tutkunlarının yanı sıra İspanya ve Fransa’dan da katılımcılar yer aldı.
Göl sahilinde 30 bisikletli 25 kilometrelik bir parkurda pedal çevirdi.

İlçe Kültür ve Turizm Derneği Başkanı Mustafa Büyükkafalı, katılımcılara teşekkür ederek, kuraklığı dikkat çektiklerini kaydetti.

Haber Kaynak : HABERTURK.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026
2
Üsküdar’da korkutan heyelan: 2 bina boşaltıldı
1333 kez okundu
3
Hava Kuvvetleri Komutanlığı’na FETÖ operasyonu
907 kez okundu
4
Datahost İle Güvenilir Sunucu Hizmetleri
666 kez okundu
5
Bigo Elmas Bayi – Güvenli, Hızlı ve Uygun Fiyatlı Elmas Satın Almanın Yeni Adresi
586 kez okundu