
Süper Lig’de 10. hafta karşılaşmasında Trabzonspor ile Göztepe kozlarını paylaştı.
Ev sahibi ekip Göztepe, rakibini 2-1 mağlup etti.
“BU MAĞLUBİYETİN BAHANESİ YOK”
Trabzonspor forması giyen Anthony Nwakaeme, Göztepe maçının ardından açıklamalarda bulundu.
Kısa bir açıklama yapan Nwakaeme, şu sözleri kullandı:
“Bu mağlubiyetin bizim adımıza bahanesi yok. Çok kötü bir maç geçirdik. Rakibimiz 10 kişi kaldıktan sonra kazanmamız gereken bir maçtı. İlk deplasmanda galibiyetini almak istemiştik ama maalesef olmadı, üzgünüz.”

Fatih Yıldırım
Yazar
Haber Kaynak : ENSONHABER.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026
1
Türkiye Kupası’nda final günü: Galatasaray – Trabzonspor maçı 11’lerinde sürpriz
1298 kez okundu
2
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1134 kez okundu
3
Fenerbahçe’de Jose Mourinho ve Maximin arasındaki “illegal” geriliminde son karar verildi
932 kez okundu
4
Milyonda bir rastlanan enfeksiyon sonrası Mert Hakan YandaŒın son durumu belli oldu!
834 kez okundu
5
Sergen Yalçın’a sürpriz teklif: Fenerbahçe derken baÅka bir Süper Lig ekibi
732 kez okundu