Trendyol Süper Lig’in 6. haftasında Fenerbahçe’yi deplasmanda 3-1 mağlup eden Galatasaray’da Dries Mertens, galibiyet sonrası açıklamalarda bulundu.
İşte Belçikalı yıldızın o sözleri:
İlk yarı bulduğumuz alanları iyi değerlendirdik. Karşımızdaki Fenerbahçe iyi baskı yapamadı. Biz istediğimizi aldık.
Osimhen’in gelmesinden dolayı çok mutluyum. Daha iyisini de yapacak, göreceksiniz.
Olumsuz bir hava görmedim, her zaman olumlu düşünüyorum. İki senedir Galatasaray’dayım ama hiç negatif bir şey görmedim. Gidenler oldu ama onlar için de olumlusu bu oldu. Kerem Aktürkoğlu gitti ve daha iyi oynuyor.
Haber Kaynak : HABERTURK.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026
1
Türkiye Kupası’nda final günü: Galatasaray – Trabzonspor maçı 11’lerinde sürpriz
1287 kez okundu
2
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1133 kez okundu
3
Fenerbahçe’de Jose Mourinho ve Maximin arasındaki “illegal” geriliminde son karar verildi
932 kez okundu
4
Milyonda bir rastlanan enfeksiyon sonrası Mert Hakan YandaŒın son durumu belli oldu!
824 kez okundu
5
Sergen Yalçın’a sürpriz teklif: Fenerbahçe derken baÅka bir Süper Lig ekibi
721 kez okundu